Sunday, March 15, 2009

Velsignelsen





Nå er det en time til jeg skal på barnevelsignelse for Aleksander Andreas.
Han er sønnen til mitt søskenbarn på min mors side; ergo; han blir mine barns tremenning, og han er sønn av min onkel på pappas side; ergo; han er mitt søskenbarn.

Jeg er altså i slekt med begge foreldrene på hver sin side, og den dagen de gifter seg kommer det virkelig til å gå opp for meg at jeg kommer til å komme i ett bryllup mindre siden sleka gifter seg med slekta.

I natt øvde jeg og Ingrid og Sverige-fareren Monica som har kommet hjem for anledningen på musikk. Om to timer skal vi synge velsignelsen. Og spise kake etterpå.






























Sjekk ut verdens mest proffe notebok. Macbook.

3 comments:

Marthe said...

Hils Monica MASSE. gi ho en stor klem fra me! Håpe dokker får en finfin dag.... å forresten, dokker har ei innvikla slekt... har no herved gitt opp å skjønne me på dokker:P

Girl with a flower. said...

Å så koselig koselig koselig koselig!!! Glede mæ så innmari t vi ska bli sverige-fararar for nonen dager!!! :D:D

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Dokker va virkelig flink å synge på velsignelsen ihvertfall og du har fått linken til det på youtube på blurpis eposten din.

Skal ikke se bort fra at du kanskje må synge i barndåpen til fremtidige barn fra min sin side:)