Tuesday, March 24, 2009

SunGirl Poor one

Jeg både anbefaler og ikke anbefaler Slumdog Millionar. Under en scene var det like før jeg kastet opp, det hele var en salig blanding av litt for mye sjokoladeboller og grusomme sannheter i fortellingen. Men bra var den! Det er bare det at jeg ikke alltid liker å få sort på hvitt.



I dag var planen å sykle 6 km for så å komme til et solarium. Jeg ble så glad av å se solen på himmeln i dag, så den må ha blenda hjenen min totalt. Så klart jeg ikke orker å sykle over en mil tilsammen nå! Når jeg hadde planlagt dette stuntet ble jeg jo selvfølgelig så gira at jeg tenkte at jeg kunne spise hva som helst når jeg uansett skulle trene, liksom. Nå sitter jeg bare med en fullstappa mage og med bilnøklene i hånden, klar til å utvide hullene i ozonlaget enda mer.

Hæh? Om jeg blir brun sa du? Nei. Men vi må aldri miste håpet.

No comments: