Friday, March 20, 2009

Det lysner

I går, like før jeg la meg, ga jeg meg selv et løfte: no more brownie.
Det hørtes så innmari smart ut.
I dag da jeg våknet, tenkte jeg; no more brownie for i dag.
Med andre ord; jeg unngikk fristelsen som jeg hadde i kjøeskapet, og tok ikke brownies med meg da jeg sprang ut døra! Men jeg glemte faktisk å ta ut katta...
Egentlig skulle jeg bare ha blitt i senga. I dag er jo verdens sovedag! Jeg fatter ikke at jeg er våken ennå.

Nå er det fryd og gammen.
Det er nesten som jeg og Marte vil feire, vi er ferdig med dagens MFK-reportasje, og dersom du skal på kamp på søndag vil du mest trolig se et verk på stadioens storskjerm av to feminine jentejenter. I går, under opptak, følte vi oss rimelig upassende til en sådan jobb der vi gikk i klikkende sko og løshår og skulle snakke med MFKs toppsjefer. Vi skulle heller ha vært på shopping. Men nå når vi ser på resultatet av filmingen vår, så er vi slettes ikke så verst til å lage reportasjer. 

Noen som skal på kamp på søndag og som vil høre latteren min?

3 comments:

Kine said...

Ja trur det blir veldig fint :)

Girl with a flower. said...

Så kult! Du gjør d virkelig ikke letter for mæ no... æs om ska flytte t Tronhjem å ikkje får gå Media og Kommunikasjon!! :(

Martha said...

vi har absolutt nokka å være stolt av! ;D