Thursday, March 12, 2009

Benedictes skole

Jeg har lært. Ikke logg inn på feil nettbank. Da blir får du bare beskjed om å kontakte den virkelige banken din siden du har låst sikkerhetskortet ditt. Og da må du stå i 20 minutter i kø når du kommer til banken din. Og deretter må du skape en lang kø når det er din tur i skrankenfordi du må stå i 30 minutter for å kunne låse opp kortet ditt.

Så ikke logg deg på feil nettbank.

Jeg trodde det var det samme om jeg logga meg inn på Hallingdal eller Molde, jeg.

Dessuten har jeg erfart. Ikke gå på shopping når du har alt for lite penger, alt for mye lyst på noe nytt og shoppingsstopp. Jeg kom på at jeg hadde shoppesperre når jeg sto og betalte... de nye øredobbene mine. Og... det nye skjørtet. (Og den nye tunikaen.) Jeg trengte det. (Eller ikke)


Jeg har også fått kunnnskap. Ikke gjør det samme som jeg. Jeg har fått kunnskap om at det går an å ikke bry seg. Tross mine regler, så har jeg spist brownies tirsdag, onsdag og torsdag. Til frokost til og med. For å toppe det hele kan jeg meddele at jeg tok brownies til frokost og brownies til middag i dag. Slå den, Karl. 


Dersom jeg skal legge til mer, så har jeg fått gaver. Karl gav meg full bensintank. Jeg blir veldig glad for gaver. Som at Monica kommer i morgen kveld. Eller at mamma kjøper lunch til meg.

 Ja... det var vel alt.



Nå spiser jeg enda mere brownies og fryder meg over at jeg ikke skal på skolen i morgen og ha uttryksshistorieprøve da jeg heller skal si "aaaaaa" hos tannlegen. Hurra. Alle munnsårene mine kommer til å sprekke.

5 comments:

Cecilie said...

Den brownies-dietten din høres fristende ut! :P

Marthe said...

HAHAHAHA! du e så morsom Benedicte! Takk for en go latter!

Girl with a flower. said...

Du har jo vert flink me shoppingstoppen fram t no da.. :)

Benedicte said...

njaaaaaaaa

Randi said...

Hehe.. du trur ikkje at brownies å hull i tænnern kan ha en sammenheng da?;)