Tuesday, March 17, 2009

Huset står og skjelver


Mamma, pappa og Edward reiser til Ukraina i kveld for å hente storesøster som er fedig på Disippeltreningsskole. De kjører om 2 timer og vil være fremme om 3 dager.
Det betyr at jeg skal være Husets Herre i 12 dager.

Mamma har sine tvil på om at jeg kommer til å greie meg, men jeg gir meg selv sjansen.
Jeg skal lage mat.
Jeg skal vaske.
Jeg skal rydde.
Jeg skal ta ut søpla. (Huskelapp til meg selv: mandagskved - søppel - nærme veikanten - 1 m avstand)
Jeg skal... ikke gjøre annet her enn å sove så jeg slipper å renovere hele huset før de kommer tilbake.

-Når jeg flytta på hybel skjønte jeg plutselig at ting skjedde ikke av seg selv, sa Torleif i dag. 
Det har jeg merka i kjellern min. Men nå skal jeg styre et hus.

Jeg gleder meg til chips og pølse i fleng.
Og lenge leve TORO. Amen.

7 comments:

Anonymous said...

Torleif?
E det Torgeir du mene?:O Roomiesn t Magnus?:P

Marthe said...

Lykke til Benedicte! =)

It's Aggy bitch! said...

oi spennende og være aleine hjemme da ^^

Anonymous said...

Kommer du å rydder og vasker hos meg og eller?

Girl with a flower. said...

Du greier det nok veldig bra!! :D:D

Marie said...

Eg har trua på deg :)

Anonymous said...

Lager du middag til meg eller?