Monday, March 23, 2009

Snakk om modernitet


Jeg holder på å gå på veggen, men Karl holder meg fast så jeg slipper det.
Vi sitter i hver vår side av sofaen for at jeg skulle kunne gjøre lekser. Og han sitter på sin data og har det gøy med å skyte folk. Fy.

Men det sier jeg: Om en timer er det nok! Lekser skal ikke gå utover det å ha et liv. Derfor har vi bakt boller og skal se Slumdog Millionare mens vi ler leksene midt opp i leksene (?) om 60 minutter. Nedtellingen har begynt.
















(Ikke si til han at jeg blogger når jeg egentlig gjør lekser.) 
På forhånd takk.

4 comments:

Solveig said...

hehe:P

Du he hælt rætt frøken.
Lov å kose se au ;)

Anonymous said...

I vell au sjå slumdog millionare. He du den?

Benedicte said...

du he så rett solveig:)

Ja BK, i har den på minnepenn:)

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

hehe gi meg nr til Karl så skal jeg sladre:p
nei da...

må kikke på bloggen min no så du får se mine "Hasj" klumper:p