Monday, March 02, 2009

Fullstappet Frue

I går bakte jeg, Karl, Christine og Arve boller med sjokolade til vi trillet ut av døren.
I dag skal jeg og Karl bake brownies til 30 personer som trenger forsyning under et møte.
I morgen skal vi på besøk til Halfdan og Kjersti Helene og sikkert fylle oss opp der òg.

Snart burde de komme til oss så vi kan lage enda mere sjokolademat.

Jeg holder på å bli husmor.
Men jeg har fortsatt mine mangler.

Noen som vil hjelpe meg med klesvasken?

















Og det å holde orden?

















Alle gode forslag og tilbud skal bli vurdert med takknemlighet og et ydmykt hjerte.

7 comments:

Anonymous said...

klesvasken e no ikkje nåkka problem for æi som kan lage brownies.. løst å gje me oppskrifta på dm sjokoladebrowniesan som du å monica lagde te me dn gangen?

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Du kan gjerne lage brownies te me å:)

men kos deg me at du er mer husmor enn i da:p
har samme problemet som deg bare at i ikke e så flink til å bake attpå te at i e rotåt og treig me å vaske klær:p

Benedicte said...

ja den ska i prøve å sende t d wenche!

Haha, i e elendig t å vaske klær! he berre sotte på 2 maskina i heile mitt liv heilt aleine, utroli skummelt!:P

Marthe said...

emm.... du kan jo evt slutte å kjøpe klær å sko, så slepp du å få meir å holde orden på. ditt største problem e vel strengt talt at skape e for lite:p

Benedicte said...

Amen Marte, i tror du he løsninga her! i må berre få hjelp t å slutte å bruke peng i ikkje he:P

Marthe said...

men viss du no har ordan nettbank, så kan du bare føre over penga t sparekontoen din. da har du liksom ikke penga å bruke:p funka for me..

Benedicte said...

i ordna me nettbank , men i låste sikkerhetskortet så i må fikse alt i mårrå trur i. du og du fer et styr! trudde det sku bli enklare i:P