Friday, March 13, 2009

3-7, 4-5, 2-3

-Erru plaget meg munnsår eller?
-Emh. Berre æn eller to gånga i året.
-Skjønner. Du har tannstein. Og emaljesvikt. Og et lite hull. Og... ny time. 3- 7! 4-5!

Tannlegen roper fult av koder til tannlegeassistensekritærdama som skriver for full rulle siden datasystemet hadde tatt kvelden siden morgenen av.

-Du blør fra sårene. Sorry, greider liksom ikke å være i munnen til noen uten å dra litt i leppene.
-Emh. Ja, kjenne det.
-Fluor. Start med fluor.

Så nå har jeg kjøpt meg fluor. Og jeg skal på tannlegen igjen for å fikse alt som ikke er rett i munnen min. Men det hefter ikke meg. Så lenge jeg får sitte i den himmelske stolen/sengen igjen, så er jeg fornøyd.


Det skal også nevnes at Marte er litt av en kunstner.
Jeg liker kunstverket jeg fikk på mail i dag, hun er så søt.

5 comments:

Girl with a flower. said...

Hmm.. syns du har fine tenner æ :)

Anonymous said...

Så søtt :D

Benedicte said...

det e en del feil som ska rettes oppe etter påske.
i mellomtiden ska i skylle mæ fluor t dn store gullmedalje!

Marthe said...

Du, i har operert 3 ganga i munnen i.... så du slår ikke me. d ska sies at d ikke va min feil, men alikavel:p

Takk Benedicte! Du e så søt<3

Benedicte said...

oj! ja så heldig va du:(

i he hatt dårlig emaje frå i va 1 eller 2 år, så tenna mine e midt på treet av dei me dårlig emalje, visstnok. Så no må i reparere nåkre fyllinga.

Du e søt du!