Thursday, March 26, 2009

Bollewood neste

Tenk deg at du får en telefon mens du vandrer rudt på et kjøpesenter og har tenkt deg til et annet kjøpesenter for enda mer shopping. Så ringer det to fra klassen som forresten har avspasering de også, og lurer på hvor i det huleste jeg (meg) beffiner seg (meg.) Jeg (meg) sier at jeg har avspasering og skal på shopping. Så slenger de seg med, og med seg har de selvølgelig film- og fotokamera. Så blir jeg (meg/seg) filmet mens jeg vandrer rundt i undertøysavdelinger og skobutikker med to kameramenn springende bak bare fordi det kan være interessant. 
Visste du at alle gutter sier sånn: "Fint. Ja, den passa du i. Ja den var fin," når du spør dem hva du synes om bekledninger. Jeg blir gal. Men å ha to tjenere med på handletur er ikke å fornekte. Men så var det fram med kamera igjen da.
Jeg følte meg som en kjendis med paparazzi etter meg. Flaks at jeg dusja i morres.


(Jeg skal ikke nevne at jeg tok ut penger fra sparekontoen for å få shoppet i dag. Det har vi iiiikke hørt om.)



Nå skal jeg og Karl bake boller siden de siste restene fra mandag ble spist opp i dag! Nåde meg om det er tomt med vaniljekrem igjen på butikken!

3 comments:

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Hehe det i sæ..
Du blir kjendis:p

Marthe said...

Skulle ikke su trappe ned med shoppinga? Jett kem som ska t Trondheim i helga da? :P (i å har tatt ut fra sparekontoen:P)

Linda said...

Haha. Benedict er og blir Benedict.
Shopping er den beste medisin vettu ;D