Monday, March 23, 2009

Dopingtest

I går vandret jeg rundt på stadion i noen timer og filmet planleggingsmøte etter planleggingsmøte.
Da jeg var oppe på vaktsikkerhetsrommet, fikk jeg høre:
-Hvem i huleste er det sin hasjklump?
Tyve sikkerhetsvakter ser dit stemmen kommer fra.
Jeg snur meg rundt i forvirrelse, og der holder sikkerhetssjefen på stadion opp browniesen min!
Jeg la på sprang bort til den andre enden av rommet, røsket med meg browniesen min og forklarte at det var lunsjen min og at det var en amerikans ala sjokoladekake-opplegg som jeg var avhengig av.

Når jeg for en gangs skyld kunne unne meg en brownies siden jeg har vært i brownie-sølibat både fredag og lørdag, fikk jeg følelse av avhengighet som ikke var helt sunn.

Fillern altså. Tenk om han hadde kasta den.

2 comments:

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

hahah du altså og den browniesen din:p

men i he baka brownies kake:) Lyst på:p

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

hahah du å browniesen din:p
I he laga brownies kake.. lyst på??