Saturday, March 21, 2009

Brud uten Krig

Her om dagen skulle jeg fortelle Karl om mine rebelske opprør fra fortiden. Jeg kom på at jeg ikke hadde noen.
Har jeg virkelig vært snill hele livet?


I går så jeg Bruder i Krig på kino, riktignok uten min mann da dette ble for sterk kost, men sammen med to gifteklare venninner. Etter endt film hadde jeg ett mål i sikt: Å gifte meg. Og det !
Jeg sendte melding til Karl og sa at det var nå det skulle skje, for jeg hadde fått blod på tann, jeg VIL ha en Vera Wang kjole, jeg VIL ha Gaborsko, jeg VIL ha 7-lags sjokoladekake og jeg VIL ha vals!
Jeg fikk til svar at det var litt vanskelig å la det skje sånn akkurat nå siden vi var på to forskjellige plasser på kloden. (Gjemnes og Fræna er to forskjellige verdner.)

Det mest rebelske jeg har gjort er vel å true pappa med å gifte meg før jeg ble 18.
Det rakk jeg nok ikke, nei...


Jeg får vel heller dyrke min kjærlighet til sko i mellomtiden og utsette drømmene en stund.



6 comments:

Anonymous said...

Little-Heartbreakers

Martha said...

hehe ^^ du e ikke den eneste med bryllupsdrømma :)

Girl with a flower. said...

Nydelige sko!!! :D

Æ vil å se den filmen..

Marthe said...

Hohohoho! ikke nokka bryllup i dem nermeste dagan alså? Husk å send invitasjona litt før brylipp da....

It's Aggy bitch! said...

fine sko :)

Anonymous said...

Jeg tror at ditt bryllup blir superfantastisk når den vakre dagen kommer!
:D