Thursday, March 26, 2009

Jeg er lykkelig, frelst og fri ifra lenker som meg bandt

Jeg blir gal. Jeg har så SINNSYKT lyst på sjokolade. Det er urettferdig. Men jeg er lei. Nei til godtestopp!

SÅ jeg har sendt melding på Karl om å oppheve denne superteitedusteteideèn. Og nå er den borte! Null godtestopp! Han så vel frustrasjonen i tastetrykkene mine. 




Nå er jeg et lykkelig menneske med Troika i hånden og har en gjeld til Sarah siden jeg egentlig ikke hadde penger nok til å kjøpe dette vidunderet av en sjokoladeplate. Sukk. Jeg er uansett tilfreds. Kan det bli bedre?


Det smakte til og med bedre enn jeg husket!
Men jeg skal prøve å unngå brus da...

2 comments:

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

hehe sjokoman:)
men skal ikke si noe. spiste en smash sjokolade i dag:p
Men Troika er steingodt:) Bare synd i ikke he råa te en

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Var det her forresten du skaffa deg domene?
http://www.proisp.no/