Friday, March 13, 2009

Stolthet og Fordom

Frokosten min. I wish.














Vis meg stolthet folkens, og ikke fordom:
Til frokost unngikk jeg fristelsen: spise potetgull. Jeg gikk heller for: brødskive.
Jeg merker at jeg har blitt myndig.

Nå kom mamma springende inn med 400 kr og bad meg lage middag etter tannlegen og kjøpe noe sunt til middagsmat.
Jeg skal gi oss sunt jeg; fasting! For her skal jeg på shopping!

Noen som vet hva jeg skal ha på meg i barnevelsignelse på søndag?
Jeg har 40 skjørt, 100 sko, 20 kjoler og 70 topper og ingenting å ha på meg!
(Dersom jeg hørtes bertete ut på det siste der, så er det bare det at jeg har et sånt lite gen i meg som popper frem i tide og utide.)

Nei, nå må jeg virkelig ta meg sammen her. Starter jeg ikke å dusje nå så blir det nok ingen hyggelig opplevelse for noen på tannlegekontoret. (Eller de i klesbutikken.)

Hørt om noen salg i det siste...?

6 comments:

Marthe said...

FyFy! du ska ikke kjøpe meir klær Benedicte:p men viss du abolutt må... så anbefale i Fretex.. D e arti, billi å du får ikke så dårli samvittighet av å kjøpe nokka fordi nokken har brukt d før;) give me a call, and I join you =D

Benedicte said...

jess, det e sant! i lika skikkelig godt fretex, billig, bra, støtte nåkkå godt og man finn ting ingen andre he:)

i he vore og sett litt på fretex molde i det siste, men i har ikke funne nåkkå særlig i kan tenke me utenom et skjerf og vekså og sånn... men vi kan sjekke snart;)

Marthe said...

jepp=) i kjøpte en genser som i bruka som utapåjakke på onsdag;)

Benedicte said...

stili!
i he kjøpt skinnhanska og to veska:)

og skjorta karl hadde på 18års dagen min va frå fretex:)

Girl with a flower. said...

Fretex = Second Hand = Fashion

Randi said...

Du sæ at du ikkje he nokka å ha på d næi, kan i kalle d et luksusproblem? For i he næsten ikkje klee. I he klee nok t å fylle opp fire hylle 40x40x40 cm ;)