Tuesday, March 10, 2009

Nonono

Nå har jeg grått sammenhengende i 1 time etter å ha sett A walk to remember. Jeg er både gla og sint på Karl for å vise meg en så nydelig, dog så trist film. Den siste halvtimen tutet jeg, og når filmen var ferdig, gråt jeg i enda 30 minutt, og Karl måtte overbevise meg om at det hele var en film og ikke virkelighet. 


Nå har jeg gått 1 time opp til en Skihytte sammen med Vegard og akt ned på 15 min. Jeg kunne nesten ha gått opp igjen for å ake en gang til, årestes beste vinteropplevelse. Vi hadde 60 km/t minst. (Ok, 10 da.) Men så langt og så fort har vi aldri vært med på før! Nesten ved enden kræsjet vi faktisk i en sort puddel. Men det sier vi ingenting om akkurat her. 


Nå har jeg vært på revy og sett min far opptre som en av gutta i BoyZone og sunget No Matter What på holmeengelsk foran noen hundre fræninger. Med hvitskjorte og rosa sløyfe sammen med en del innøvde bevegelser ble det hele en interessant opplevelse. Det at det nå ligger på youtube er jeg med andre ord kanskje ikke så gira på. 


Nå har jeg vært i banken og opprettet meg nettbank, og tatt passbider til Visakort og angret på at jeg ikke gjorde det selv så jeg sparte meg 115 kr. Som om ikke det var nok, ved første innlogging til nettbanken greide jeg å stenge meg selv ute, og jeg kommer meg ikke inn på noe som har med mine egne penger å gjøre.


Nå har jeg invitert Else Karin over på middag og burde kanskje begynne på den sermonien. I mellomtiden kan jeg meddele at jeg bare har.... tatt sånn veldig få bilder de siste dagene. 


Nå må jeg kanskje begynne å gjøre noe her.



7 comments:

Girl with a flower. said...

Du er en superkvinne!
Hørtes gøy ut å ake!!!! :D

It's Aggy bitch! said...

hahahha tror jeg hadde dødd hvis jeg hadde sett pappa opptre :P

Anonymous said...

Så søt bloggen din var :D Litt annerledes liksom.. I like!

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

HAHA du må sende me linken av Jan Tore da... det må sees...

har hørt om filmen walk to remember. Ka den handla om igjen?

Artig at du e vinter dame da:p Gøy å ake, men kjedelig å gå opp..

Anonymous said...

Har du sett a walk to remember før? Jeg har den og jeg elsker den!

Marthe said...

Har du ikke sett a walk to remember før no? Takk Kalle for at du jor nokka me d... men d e litt merkelig å, for dem fleste gutta syre LANGT unna den. Kalle har igjen bevist at han e en romantiker:p fantastisk film BTW. =)

å forreste! Du må komme hit å ake Benedicte! d e arti d! å ikke nok me d, du kan nemmeli gå opp å få en like arti opplevelse så mange ganga du bare gidd:)så da e d bare kondisen som sett grensa for å si d sånn..

Benedicte said...

første gangen jeg så den filmen, var utrolig bra! skikkelig overbevisende og virket så virkelig!

ja det å se sin far på en sådan måte var... interessant.