Wednesday, February 18, 2009

Nå har jeg gjort det jeg aldri skulle gjøre

Jeg har kjøpt meg Mac.

10 comments:

Girl with a flower. said...

Hmm.. Det går vel utenom shoppingstoppen d.. ka e problemet? :)

Girl with a flower. said...

Å du.. HVordan kommer vi oss til Ålesund?

Hilsen jenta med EKSTREM busskrekk.

Marita said...

grættis da:D

Benedicte said...

i he allti sagt at i ikkje ska ha Mac. også ende i opp mæ Mac. snakk om å snakke imot se sjøl.

men dog takk:)

vi tek buss tenke i:) 19.00 bussn frå tornes kan lede oss t dea:D

Anonymous said...

Æ har aldri nekta på å ha Mac... Æ vil ha Mac.. Ikke Acer:s Nånn som vil gi mæ mækk?(A)

Benedicte said...

du kan kjøpe min mac! om 5 år!:D samt en ødelagt datalader...:P

Anonymous said...

no offence.. men neitakk!:P

Anonymous said...

Gratulerer!!! :)
I he haurt fleire gonge at du he snakka om å kjøpe Mac. Kan ikkje huske å ha haurt at du ikkje skulle ha Mac...
Runa lurte forresten på om i kunne levere Macen t d..

Anonymous said...

HAHAHA:D
you made my day:D xD

Benedicte said...

rediar: i he liksom sagt at i ikkje ska ha mac fordi det e sånn moteopplegg. men i he jo vore interessert i det:) og no når i fikk muliugheten t å kjøpe æn, takket være et flott tips, så blæ det no æn macbook t slutt:)

ja, i kan godt hente den mæ d?

Knut: siste ordet e ikkje sagt!