Tuesday, February 17, 2009

Boller og brus og sommersus


I går bakte jeg og Karl sjokoladeboller. Jeg stemmer for at vi er gode bakere.

Med denne godtestoppen i blodet må all sjokolade fås igjennom... boller.

Uten denne muligheten hadde jeg nok... falt om.


Dessuten han min kjære bestemt seg for at vi bare kan spise brownies en gang i uken. Han sier "vi", men mener egentlig "du". Jeg har plutselig spart en masse penger på å ikke bruke TORO Brownies- budsjettet mitt på... 10 dager.


I går spurte jeg han når "vi" skulle slutte denne brutale kuren. Han svarte: "aldri". Da var det like før jeg la meg ned på gulvet og sluttet å puste. Men jeg orket ikke fordi vi hadde fått så mye deig på gulvet så jeg ville ikke dusje igjen på en dag.


Men jeg slutter med dette i sommer. No way om jeg kommer til å klare meg lengre.



Men nå må jeg faktisk følge med i timen. Lærern ba oss om å ta av oss skoa for å finne ut hvor skoen er produsert. Endelig noe fornuftig.

4 comments:

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

spar noen sjokoboller til meg å da:)

Men bra du e flink baker:)og ironisk nok he i en toro brownies pakke i skapet, har bare ikke laga den enda...

Girl with a flower. said...

Stå på Benedicte :) Du gerie d!!

Når vi e i Ålesund kan vi feire Andrea sin burstag sånn halveis på forskudd.. ;) Eller vi kan vere flinke :D

Anonymous said...

sv: Tusentakk :) Den bollen med deig så klissete ut :P hehe ble bollene gode ?

Anonymous said...

Finne ut kor skoa e produsert?*rynke på nesen* Bowitz?