Saturday, February 28, 2009

But it´s never over

For 25 min siden fikk jeg melding med Marte om jeg virkelig skulle gå almenn påbygning i Fræna.
-20 minutt til fristen er ute, sa hun.
Sjokkerende nok ble jeg ikke stresset, men logget på macen og såg at det var 5 minutt siden fristen gikk ut. Og nå sitter jeg her og er dødsdømt til algebra og pytagoras med norsk i fleng, men jeg er like fornøyd og ber om å få gode lærere og gode karakterer. Jeg får vel konvertere igjen og komme meg tilbake til kjente trakter. 


Jeg som aldri skulle tilbake til Fræna.
















Jeg tror jeg er litt forvirret.

5 comments:

Anonymous said...

Jeg gleder meg sånn til du kommer til Fræna <3

Benedicte said...

det blir bra! men annerledes!

Astrid said...

Ja, jøss, jeg gleder meg også! :)

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Påbygg i fræna er ikke det værste da.. stortrivdes der i:)

men lykke te da:)

Benedicte said...

takk takk:) jo, det ska bli interessant og sjå kossn vgs e i Fæna;)