Wednesday, February 11, 2009

Sosialt nettverk fra sengekanten

Jeg er en klisje. Men er det noe jeg liker, så er det bruder. Og om han vil eller ikke, jeg drar med meg Karl på Bruder i Krig.
Dette har kanskje litt mer at jeg ikke fikk viljen min sist da vi egentlig skulle på Mamma Mia, men endte opp med Kung Fu Panda. Mest av alt har det med at jeg liker denne stilen filmer.
Jeg skal se denne filen!!!
http://www.filmweb.no/fox/template/components/chooseTrailerSize.jsp?articleID=183957

Det er altså slik jeg ender opp når jeg blir sendt hjem fra skolen fordi jeg ikke er i form. Jeg har sovet lenge, og i ren trass sitter jeg på dataen i håp om å få litt virituelt sosialhet. Jeg ender opp med å google brudekjoler, redigere bilder og ikke gjøre webrapporten og ikke lese engelskboka på pensum.

Dagens lyspunkt er når mamma kommer hjem med honning og ingefær. Da skal jeg drikke luxus-te.

No comments: