Monday, February 02, 2009

Etter punktum



Nå sitter jeg å ser på meg selv som narkotikalanger. Du og du hvor givende det er å skulle redigere film i 8 skoletimer. Givende.

På fredag spiste jeg brownies og såg Mamma Mia. Godt.

I helgen hadde vi overraskelsesselskap (der var det sikkert mange skrivefeil) for min unge mor og hun var helt satt ut når det kom 40 folk springende inn Klokkargården. Overraskende.

I går gikk jeg fjelltur med høye hæler og skrapet opp skolettene mine, noe som også skar på hjertet. Skrapende.


I dag har jeg tatt bilder av meg selv fordi jeg sitter på MAC. Photo Booth.

5 comments:

Anonymous said...

Hahaha.
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du bruker ett par av dine fantastiske høyhælede i ulendt terreg? xD

Ble din mor glad? ^^

Astrid said...

Ingen skrivefeil der, kjære venn! (ikke som jeg la merke til iallefall)

Anonymous said...

du veit at så langt vi har filma no ser du ikke ut som en langer, men at du kjøpe dop xD *crap*

i viste du e gla i mac:D

Benedicte said...

Linda: min mor blæ superglad! ho va så overraska og glad at det va en fryd!:)

Knut: hahaa, i ser ikkje så ganster ut at det gjer nåkkå nei! skulle så gjerne visst mær kossn det funka X) (not!)

og btw, æ lika PC! PCPCPCPCPC!

Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk