Friday, February 27, 2009

You look wonderful tonight

























Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: jeg har verdens beste kjærste.
I går kom jeg hjem fra arbeid, sliten, trøtt og skikkelig frustrert. Mamma maste flere ganger om at jeg måtte gå i kjellern for å rydde til Karl kom, og til slutt gikk jeg i sinne ned, men til min overraskelse lå det telys og roseblader i kjellertrappen.
-Ka e ta her fer nåkkå?
Jeg begynte å lure på om det var mamma som hadde tent lys, men det kunne neppe stemme. Jeg gikk nedover, og bortover kjellergangen var det enda flere lys, roseblad og en rose. Når jeg kom inn i kjellerstua lå det et hjerte av telys med en rose inni, og når jeg snur meg ser jeg verdens mest romantiske kjærste med rose i hånden og som smiler som bare han kan. Jeg ser rundt i rommet, og han har ryddet og dekket på tekopper og tent i peisen.
-Gjett ka som står i DVDspællarn, da, sier han og smiler lurt.
Jeg spør om det er Abba, men da rister han på hodet, og jeg skjønner at han har leid yndlingsfimen min "Elsk meg om du tør".

Jeg er like forelsket som jeg var for over ett år siden, ja enda mer.
Jeg skjønner at det kalles lykke.


I dag skal vi bare være sammen og være kjærster.
Jeg misunner meg selv.


8 comments:

Randi said...

Aaaw, ænj smule kjæmpemisunneli kjænne i^^

Marita said...

ååhe!
SÅ utruli søtt!!

Girl with a flower. said...

Det fins egentli itj ord.. så romantisk å søtt!

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Kor koslig da:)
tipper det var en super kveld du hadde da:)

Girl with a flower. said...

Weeee!!! Nå får æ fram hele bloggen din !! :D:D

Benedicte said...

ja det va kjæmperomantisk^^

wee kris! så bra!

Marthe said...

Ah<3 greit nok at Kalle e romantisk, d visste i jo. *skapromantiker*, men d der va ei heilt NY sie! *ikkeskapromantikerlengrehvertfall" :p

Benedicte said...

hehe:) han e så søøøøøøøøt! i trur i dåna:)