Tuesday, February 10, 2009

I dag er jeg ikke redusert

I dag er jeg syk.


Jeg har presset i meg 3 bokser med halspastiller og snufset ihjel 2 pakker med kliex på alt for få timer som føles så alt for lange ut. Det som til slutt berget meg da jeg trodde alt lommepapiret var borte, var serviettene jeg fikk på toget fra Kiev til Bali jeg hadde i en veske fra sommerferien. Dårlige togtur, men gode servietter.

Er det noe jeg ikke liker, så er det å være dårlig. Det er kanskje ikke verdens beste sjakktrekk å sitte på skolebenken med feber, men må man få med seg mediefagstimene, så må man. Jeg kan ikke henge etter nå.
Daten min med Elisabet må flyttes, hodet er tungt og senga alt for fristende. Jeg skal drikke te så det ryker etter når jeg entrer dørkarmen hjemme.

4 comments:

Anonymous said...

De serviettene fra toget reddet meg og her en dag midt i snufsinga. Takk til toget som jeg trodde jeg hatet.

Astrid said...

God bedring!

Anonymous said...

God bedring vennen <3 Morsomt at du er kommet deg på blogglisten du også da :)

Benedicte said...

jeg har ikke helt skjønt blogglisten enda, jeg får prøve å se om jeg forstår hva det er:P

jess brit kari, det kommer ofte noe godt ut av det som ser så elendig ut, har vi begge erfart;)