Thursday, February 05, 2009

Never ending story

Jeg skal aldri ligge i solarium i 30 min igjen.
Jeg skal aldri la bollene heve i 3 timer igjen.
Jeg skal aldri gå inn på proxysider igjen.
Jeg skal aldri skulke skolen igjen.
Jeg skal aldri få steinsprut på bilen igjen.
Jeg skal aldri shoppe igjen. (frem til 20.feb, i alle fall)
Jeg skal aldri bruke en fridag på å vaske igjen.
Jeg skal aldri kjøpe 3 likedanne gensrer igjen.
Jeg skal aldri glemme gode venners bursdager igjen.
Jeg skal aldri legge igjen strømkabelen hjemme igjen.
Jeg skal aldri høre på REM igjen.
Jeg skal aldri kjøpe dårlige DVDer igjen.
Jeg skal aldri spise brownies til jeg dør igjen.
Jeg skal aldri farge håret til andre uten plastikkhansker igjen.
Jeg skal aldri bake coockies uten oppskrift igjen.
Jeg skal aldri bruke så mye penger på klær igjen.
Jeg skal aldri betale 50 kr for parkering igjen.
Jeg skal aldri ta en alt for liten trafikkluke igjen.
Jeg skal aldri lage blomsterbedd igjen.
Jeg skal aldri gå tom før lønning igjen.
Jeg skal aldri få dårlige karakterer igjen.
Jeg skal aldri gå rart kledd igjen.
Jeg skal aldri publisere webcam bilder igjen.
Jeg skal aldri låse meg inne på do igjen.
Jeg skal aldri miste flyet igjen.
Jeg skal aldri kaste bort verdifull tid igjen.

Jeg skal aldri si aldri igjen.

6 comments:

Astrid said...

Wow, det var ei lang liste ned ting du ikke skal gjøre. Du har dårlig erfaring med samtlige?

Benedicte said...

kan nok si det sånn

men jeg har blitt erfaringer rikere! og det er da godt!

Anonymous said...

Aldri brownies?:(

Anonymous said...

Wow.
Nå er du vågal!

Jeg tør ikke si aldri jeg, for da skjer det.
Jeg kan kanskje prøve meg på en "jeg skal aldri ta sertifikatet" ?

Benedicte said...

brownies er lov!!!!!! ellers dør jeg!

og det er lov til å si aldri.
det er bare å holde det man sier da...

Girl with a flower. said...

Unnskyld for at æ fikk dæ t å farge håret mitt :/

Å du.. æ ska læse Å KOMMENTERE bloggen din, så da har du vertfall en som ska prøve å gjøre d synlig at bloggen BLIR lest.. for d blir den søta ;-*