Monday, February 02, 2009

På fredag gjorde jeg noe ulovelig

på torsdag også, for å si det sånn.
Kan sikkert slenge på onsdag også.

Jeg ble stengt ut av nettet.

Er det noe media har lært meg, så er det å finne metoder å komme seg inn på facebook og nettby siden nettby og facebook er stengt.

Så jeg ble stengt ut av nettet.

Eneste redningen for å komme meg på nett igjen var å kaste inn håndkleet og tilstå. En liten stund vurderte jeg å si at det var lillebroren min som hadde gjort det. Men jeg og Tonje (ja, for hun er litt av en rebell hun også) måtte krype til korset og gå med senkede skuldre til IKT og fortelle sannheten.

Begge måtte betale prisen for sådan oppførsel. Vi hadde da brøtet skolekontrakten! Det hele endte opp med en anmerkning og min underskrift på en kontrakt hvor jeg virkelig lovte for alvor denne gang at «jeg skal aldri gå inn på stengte nettsider igjen»
(Jeg tok bilder av denne kontakten. Men det var med min uforståelige mobiltelefon, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal overføre bilder fra mobil til data. Det har ikke media lært meg.)

Det smerter litt på stoltheten en sådan prikk på sertefikatet, et sådan opprør på rullebladet.
Men jeg kan i det minste blogge igjen, og livet smiler.

5 comments:

Solveig said...

hahaha..offf, du åsså Benedickte xp

Du kan sænnje bilde som mms t e-post addreæsså di ;)d funka alltid.

Ellers så hekkje i så mange tips t d hæller, så me legg væl likt da ;p

Randi said...

Me å snek oss inn på forbudte sie, men trur ikkje nokken av oss blæ tatt:)

Du kan bruke bluetooth å sende over:) Om datan din ikkje he bluetooth, går d an å kjøpe en sånn arti liten minnepennlignense sak som du sette inn i datan, koste under 100kr på Clas Olsson ^^

Anonymous said...

Hahaha.
Takk Benedict, nå fikk jeg le litt i dag også.
Du er nok en større rebell en jeg hadde trodd ;D

Søt er du ^^

Anonymous said...

Blame me.. I'm the real rebel here:P

Benedicte said...

nå gjenstår det bare en prat med kontaktlærer ang. min (vår) høyst uakseptable oppførsel.

Joda, litt av noen rebeller når man starter på molde, du!

Ja jeg kan prøve å sende bildene på den måten ja!:)