Friday, February 13, 2009

Å prate til veggen

Jeg gleder meg sykt til å ENDELIG få klær i posten. Det er på tide. Jeg har vært i shoppesølibat i 10 dager, (ok, 5 da,) og det tar knekken på meg.


Jeg gleder meg IKKE til å jobbe med skisser i helga.


Jeg ser virkelig frem til å bruke valentinesgaven fra mor. Hun gav meg et skrubbe og pleie-sett og valentines kort i morges da hun trodde det var den 14. i dag. Søtt.


Jeg ser IKKE frem til å skulle vente med helt til i morgen til å se Karl igjen. Jeg vet jeg er patetisk.


Jeg roper "hurra" for at jeg skal på bursdag i morgen og kan spise godteri siden slik er reglene når man kombinerer bursdag og godestopp.


Jeg roper IKKE hurra over det at jeg skal prøve å ikke spise godteri likevel fordi jeg skal være flink.


Og jeg ropte i alle fall ikke av glede når jeg merket at jeg ikke kan få tak i disse da vi ikke fikk de inn str. min:



De var så fin at jeg måtte ta bilde av de!
(Ja, jeg har et prinsipp. Bildene jeg legger ut skal være selvtatt/tatt med mitt kamera. Dette er fra "Studio Lunsjrommet.")




Hva er dine gleder og ugleder?

3 comments:

Girl with a flower. said...

Fornøyd med H&M pakken? :)

Anonymous said...

hvor har du bestilt klær?Jeg har i dag skrevet et innlegg om hva som er det PERFEKTE LIV, blir veldig glad hvis du forteller meg hva du synes er perfekt!

Benedicte said...

kjempefornøyd!
bestilte vissnok 5 gensra fra HM, og alle passa nokså greitt;)