Thursday, January 29, 2009

Sinnsykt, unge, veldig, utrolig, ønsker, tenke, svelge

Jeg har så sinnsykt lyst på sjokolade. Og jeg har så sinnsykt lyst til å ligge i fanget til Karl mens han styker meg over håret.

Jeg gleder meg som en unge til å få lønning i morgen. (Jeg vil ha lønning i dag. Og jeg vil at den ikke skal gå tom.) Og jeg gleder meg som en unge til å få hele søndagen sammen med min kjære.

Jeg har så veldig lyst på lengre hår. Og jeg har så veldig lyst til å gjøre det bedre på skolen.

Jeg har utrolig lyst på en ny data. Og jeg har utrolig lyst på nytt objektiv.

Jeg ønsker å lære meg kamerainnstillinger utenat. Og jeg ønsker å bli en god kokk.

Jeg kan tenke meg å leve uten lekser. Jeg kan tenke meg et kjøkken med sort benkeplate.


Og jeg hadde så innmari lyst på sertefikatet. Og da jeg fikk det, begynte mamma og strikke:



Hodet mitt er kappet av da jeg såg ut som en... som en... jeg så alt for trøtt ut.

Nå presterte jeg å svelge tyggisen min.

7 comments:

Marita said...

såå fin ullgenser:D den der såg e åsså på:D mormor ska strikke serru:D valgte en anna en, glede me t å vise den t d når den bli ferddiiii:D

Solveig said...

hehe:)

morsom du frøken ;P digga å læse innlægga dine :D

Anonymous said...

Du meinte mac ja?:D

Benedicte said...

ååå, marita marita, i gleda me t å sjå den i å:)

Solveig mi solveig, i synes innlegga dine e så skjønne! mæ du og din lille:)


nei Knut, ikke.... MAC...:P

Anonymous said...

Muhahaha! i veit du vil ha mac shø;)

Anonymous said...

Ser-TI-FI-kat, Benedicte.. *sukke tungt*

Martha said...

hhehe :P
fin genser, den så god ut :)