Thursday, January 15, 2009

Gi meg en klem før jeg gir deg en Del 2


-Jeg har skrevet besått på førerprøven din
-Hæh?!
-Hvorfor tror du det?
-Emh.. fordi du synes jeg var bra nok?
-Jaaa....
-Vil du ha en klem?


Jeg fikk lappen i dag.
Hjertet sto i halsen, om det ikke føltes som om det skulle spise meg opp.
*kadunk kadunk kadunk*
Det burde være ulovelig å våkne kl 04.00 natt til oppkjøring og ikke sove igjen.
Men jeg fikk det til.
Jeg har lappen.
Og jeg føler at jeg er alt for ung.


Så var det bare å gjøre det på egen hånd, da.

4 comments:

Astrid said...

Hurrahurrahurra jeg vil ha en klem neste gang jeg ser deg tralalalala!

Anonymous said...

Jeg ga deg en klem! Du var så flink at! :D

Anonymous said...

Huff. Jeg synes at du skylder meg en biltur :)

Benedicte said...

og kjøring skal det bli!