Thursday, January 22, 2009

Jeg er 18, og jeg har erfart

Man kan tenne lys og ta konsekvensene på egen regning


Man kan leke prinsesse og vite at man ikke er liten


Man kan få venner til å hjelpe å rydde fordi man er så opptatt ellers



Dersom man kjenner Raymond, og Raymond kan passordet på maskina di, lager han skjermbakgrunner ved store begivenheter

Man får vaffler med Sarah og Solrik fra automaten





...og med god samvittighet kan man sove middagslur fordi det gjør "de eldre"



Man får brownies med Raymond x 2



Og man må være ekstra påpasselig på at man holder styr på nøklene så jeg slipper å måtte kjøpe min 6. hengelås på 3 måneder



Marte lager tegninger av den eldre garde


Og bensin regningene kommer kjørende. For å ikke snakke om telefonregningen.
Men jeg er 18, og jeg kan stemme blankt.

2 comments:

Astrid said...

Astrid was here!

Anonymous said...

Haha, hærlig innlegg! Jeg ler og smiler av søte deg <3