Tuesday, January 27, 2009

F210, 3.tm, Samf.











Jeg er helt borte- igjen.

Alt annet enn samfunnsfag er det jeg tenker på.


Jeg tenker på den superteite boka jeg skal lese i englesk, The Curious Incident of The Dog in the Night-Time.
Jeg tenker på filmingen i eventryprosjektet hvor jeg skal dø av overdose.
Jeg tenker på Mamma Mia filmkveld med Marte.
Kylling og ris med Tonje fordi jeg vil.
Brownies med Karl fordi det er det beste jeg vet.
Te med Else Karin fordi hun er så herlig.
Jentekvelder fordi det er så viktig.
Sion fordi det er så givende.
Råning med Susanne fordi det er morsomt.
Jobb på Bølgen fordi jeg skal det.
55-255 objektiv fordi jeg har lyst på det.
Utskrifter fra skolen fordi jeg må det.
Kjøring med Golfen fordi jeg kan det.
Penger i banken fordi jeg har for lite.
Alt utenom samfunnsfag. Fordi jeg orker ikke.


9 comments:

Anonymous said...

Søte Atrid sin blogg <3
Du må komme og hente meg med barbie bilen din en dag!
Den er visst legendarisk!

Flink du er å skrive kjære Benedict

Astrid said...

Fine Benedicte sin blogg :) (ta der he to betydninga!)


I kjenne te konsentrasjonsproblemet ditt. Sett du frammerst i timen?

Anonymous said...

Jeg ser frem til vår lille middag

Benedicte said...

Tusen takk Astrid og Linda!

Linda: så klart! det skal vi gjøre!:)

Astrid: sitt i midten av klasserommet?

Tonje: Jaa! jeg ser fram til det jeg også! det er bare datoen som mangler:P

Anonymous said...

sett av en dato i avtaleboka! jeg er føyelig på dato

Astrid said...

Det er lurt å sitte fremst! :D Lettare å konsentrere seg då :) Eg sitt fremst i alle fag!

Benedicte said...

er det?
vanligvis sitter vi rundt bord, og da sitter jeg litt langt unna tavla, liker meg der.

men under realfag eller i auditoriet eller noe sånt, så er jeg fan av bakerste benk.

det skjer mer der, for å si det sånn.

Astrid said...

Hm. Kanskje det, kanskje det.

Benedicte said...

fremste benk.. da ser lærern alt man gjør, da.