Tuesday, January 06, 2009

Friends in Oslo


Natt til fredag kom tre østlendinger hjem til meg og min kjære på besøk. Halv 5 om natta var det kveldsmat.


Karl lager vaffler til frokost etter Remis ønske.


Nei, detter er ikke en dans, dette er en lek.


Mia vs Karl

Remi vs Karl


For første gang i historien var Molde Kino full da vi skulle se Max Manus. Dette resulterte i at vi måtte dra hjem igjen, og vi endte opp med Batman - The dark knight på leiefilm. Jeg har aldri sett en så dårlig film.
Er du uenig eller enig med meg, så si ifra.
Men takk for besøkete Mia, Veronica og Remi! Og velkommen tilbake:)

1 comment:

Anonymous said...

Du må se Australia! Det er den beste filmen jeg noen gang har sett, så den på kino igår. Vil se Max Manus og da, men det blir vel litt senere i tiden. Så ut som en koslig kveld da!