Tuesday, January 27, 2009

Møtes på plata
















I går gikk jeg rundt i syke klær og var skikkelig langer.
I dag går jeg i ny cardigan.

Gårsdagen gikk forbi med 2 timers filming i isende kulde etterfulgt av søt kakao på Quick bite før gruppe 7 hoppet ut i kirketrappa og filmet som noen helter i en time til. De enorme klærne og den isende kulda gjorde det ikke så vankelig å skulle dø av kulde og overdose. (Ja, jeg satt på kirketrappa og sniffet melis, meget så givende)

Her må det nevnes at Rayo røykte for kunstens skyld og ikke for behovet. Det var tydelig at han ikke likte det han fikk i seg under filmingen. Takk. Du har ofret mest.
Det har gått opp for meg at jeg ikke har skrevet logg for de to siste dagene.
Jeg kommer til å bli slaktet.

5 comments:

Astrid said...

Hadde du hanskar?

Benedicte said...

nei. de lå i databagen.
databagen lå i skapet.
skapet var på skolen.

jeg var i kirketrappa.

Anonymous said...

Daniella! :D

Det høres så morsomt ut å drive med forografering og filming i skoledagen.
P.s. Jeg er på vei. Jeg joiner!

Anonymous said...

Daniella! :D

Det høres så morsomt ut å drive med forografering og filming i skoledagen.
P.s. Jeg er på vei. Jeg joiner!

Benedicte said...

det er morsomt! men det er kaldt også;)

skal ikke klage på at jeg ikke er i bevegelse i alle fall:)