Friday, May 19, 2006

Et lite dikt om irriterende finesser som lett går over til hat

Dette diktet ble skrevet da jeg innså hvor høyt jeg hater at kraner drypper.
Det ville bli for lite med en setning, så derfor la jeg litt ut om spesifike, men normale ting jeg hater. Ikke det at det kanskje interesserer deg, men det er ikke mitt problem. (unnskyld alle dere som følte at jeg var frekk der.)
Men uansett; -Enjoy!



Jeg hater å bli vekt av galende haner
eller
Lytte til lyden av dryppende kraner
Prøve å sove til klokketikk
eller
kjenne en mygg som gir meg et stikk
Jeg hater å få noe kløende på øye
eller
få en flekk på det nyvaskede tøyet
Jeg tåler ikke at foten min sovner vekk
eller
se noe grønt i skoen min som sier kvekk
Jeg hater og misliker, hater igjen.
Men mest av alt hater jeg ting når det de gjør er slemt.

No comments: