Tuesday, October 14, 2008

Verden i bilder

Bokhandleren i Molde har glemt å ta inn bok-kassa si for kvelden.
Jeg kjente faktisk ingen fristelse.

Ukrainske bilder. BX. I like it.


Våre ukrainske venner har dratt hjem igjen,
og jeg har eksprimentert med Summer Glow bodylotion.

Jentekveld med Fillip på laget er veldig veldig koslig en stormende høstaften.


Og best av alt: Karl har lovet meg en slik en dersom vi en vakker dag gifter oss.
Highland Westie White Terrier, I love you.


Jeg skulle gjerne gitt dere vakre bilder. Jeg skulle gjerne ha tatt flere bilder. Men jeg har levd sammen med et 4 megapixels kamera som er døpt Panasonicen. Og ja, det er et digitalkamera.
Snakk om å ha sunket i gradene.
Min Canon har vært i skyggen den siste måneden, jeg finner ikke batteriladeren. Og uten strøm kommer man ikke så langt her i verden.

Lurer på hvordan de greide seg for 300 år siden.

No comments: