Wednesday, October 22, 2008

Han gir de trette styrke


Jeg er sliten.
Det er så mye lekser. Prøver. Innleveringer. Det er så mange venner å henge med. Det er så mange aktiviteter å holde på med. Det er så mye buss. Det er så mye å delta på og i. Det er så mye å skulle gjøre ditten og datten. Det blir så lite søvn.
Men jeg tror ingen kan være så sliten og ha det så bra som jeg har det. For jeg har det virkelige bra.

Jeg har venner som er der, uansett. Jeg kjeder meg aldri.
Jeg har en kjæreste som er den snilleste jeg kjenner, han støtter meg i tykt og tynt.
Jeg har en menighet som backer meg opp og tror på meg.
Jeg har en familie som bryr seg.
Jeg har en klasse som er utrolig morsom.
Jeg har folk rundt meg overalt, føler meg aldri ensom.

Også har jeg Gud.

Jeg er den heldigste slitne jeg kjenner.
Og da er det ikke så slitsomt.


.

Her om dagen fikk jeg ta bilde av en av årets siste blomstrer.
Det varmet.

No comments: