Monday, December 15, 2008

www.redbeauty.no

Nå har jeg vært på Moldetorget og flaua meg ut... igjen.
Jeg satt gangstahsofaen og skiftet 5 forskjellige skopar fordi vi skulle filme reklamefilm til redbeauty-kampanjen vår. Min skuespillerprestasjon denne gangen skulle gå ut på å være 5 forskjellige stressa kvinnfolk. (Som om jeg ikke er det fra før, liksom)





Jeg er en red beauty, jeg.


Dessuten skal det her nevnes at jeg IKKE har falt denne vinteren. Og det burde proklameres til alle som kan høre og forstå: Jeg har enda ikke falt. Tross alt mine hæler og all isen og at jeg ser INGENTING når jeg vandrer fra og til bussen (fordi det er så tidlig og så sent) så har jeg enda ikke falt! Send meg et kort om du vil gratulere meg.

1 comment:

Anonymous said...

Du er en beauty ja, uten tvil <3