Friday, December 12, 2008

Fredag siste time

Jeg hører på julemusikk.



Jeg tenner lys som aldri før.



Vinterkåpen(e) er tatt fram for fullt.



Jeg har det gøy i timen.



I dag presset jeg meg selv til å komme på skolen for å komme litt lengre i webprosjektet. Hjemmesiden begynner å ta form.



Jeg fikk 5/6 på medietentamen, og er veldig fornøyd, skulle bare mangle slik jeg driver meg selv nå om dagen.



Jeg har vært hos frisøren, og hun gjorde håret kort og glatt. Det glatte forsvant da jeg dusja. Det herlige er at det slitte håret ligger i søppelbøtta, selv om den nye lengden smerter litt.



Jeg har verdens beste skrivebord<3


Jeg og mor var på Hanne Krogh julekonsert. Det var herlig, men nå har jeg liksom fått min dose. Neste blir julekonsert med Carola. (Dette bildet bryter med at jeg egentlig kun vil publisere egentatte bilder. Men dog, denne gang ei.)




Jeg har nå akkurat tatt igjen prøva i uttrykkshistorie de andre hadde for en måned siden




Og jeg har nesten bestemt meg for å gå Fræna vgs neste år, og Dag frusterer over mine, June og Martes tanker om å ikke ta media studieforbredende tredje året, så vi skal på elevsamtale.

2 comments:

Astrid said...

Fræna VGS HURRA HURRA HURRA!!

hanna said...

så ut som en dødsbra tentamen! går du media på molde?