Monday, December 01, 2008

Det er 1. desember i dag, i dag er det 1. desember!

Jeg har ventet så lenge. Og i dag er dagen her. Til min store glede!
Jeg har ventet trofast på julemusikk, julebrus, julegodt, julemann, og nesten alt med jul ellers. Og i dag bryter jeg opp og tar inn alt sammen.
Så på en time har jeg presset i meg julemann, julemusikk, julebrus og julestemning.


Julekalender!
Sjokoladejulekalender!

Mediaelever!


Medianissen!
Etter skoledagen blir det juleshopping og pepperkakehus-pynting med min kjære innen Blåfjell begynner.



I dag har vi lesedag på skolen til engelsktentamen i morgen. Jeg har vært her i 3 timer nå, og ikke startet engang. Dette går toppers!



Jeg digger 1. desember.

3 comments:

Anonymous said...

Så bra bilde av han Due :D

Anonymous said...

Så bra bilde av han Due :D

Anonymous said...

Oppdatere no, Bennygirl <3