Sunday, November 16, 2008

Se hva som skjer

Jeg har vært på PUSH denne helga. Med 2 stk digital kamera. Og jeg har ikke tatt et eneste bilde. Men ellers har jeg plaget mine medmennesker med et Panasonic 4Mpx kamera den siste tiden:




Aprila. A beauty.


jeg og Karl<3


Nupen er blomsterfinn i tegnefag.


Bensinprisene tar av.



Lange Flate Ballær med Nupen. Og jeg glemte Browniesen min!!!!!


Marte kommer ikke inn på deviantart.com


Jeg vurderer å ta opp studielån, har en så utrolig bra fordel





Jeg har laget ørdedobber av knapper.


raymon har hatt presentasjon i Norsk om "kake" og fikk 5 (?!)




5 comments:

Anonymous said...

haha, så morsomt innlegg :D Flere slike!

Astrid said...

Jeg vil også ha presentasjon i norsk om kake. Men jeg må ha om heksebrenning. Livet er urettferdig.

Benedicte, du er søt.

Anonymous said...

Skal lage meg øredobber av knapper. Var så fine! :)

Benedicte said...

takk takk june:) bruk masse superlim! og kjøp de største dobbfestene du finner på inspirernde hobby, og lim i vei:)

Benedicte said...

til astrid: stakkar du! men heksebrenning er ineressant da! jeg hadde presntasjon om fedme.. var ærlig talt ikke særlig spennende... men det gikk greit dog:)
lest om santa lucia?