Wednesday, November 05, 2008

Gratulerer Obama

Jeg må først si at jeg ikke skal uttale meg ang. presidentvalget. Siden alt i det siste året har dreid seg om et valg som jeg først fikk med meg at skulle være for et halvt år siden, blogger jeg om noe helt annet. Jeg vet, jeg er så snill.


Nå sitter jeg i samfunnsfagtimen og driver på med norsk presentasjon om "fedme" som jeg skal ha neste time. Det blir interessant siden jeg ikke kan OpenOffice Impress, og jeg ikke har jobbet så himmla hardt med temaet før akkurat... nå.

Jeg har vært borte fra skolen i to dager nå, og jeg føler at jeg henger etter med to måneder, minst. Folk har fått tilbake prøver. Folk har fått vite om nye prøver. Og nye lekser. Det sureste, er at jeg gikk glipp av teateret: Et rom for kjærlighet.
Mens klassen nøt teater, en av mine store lidenskaper, satt jeg på toget på vei fra gardermoen, natt itl mandag var jeg så heldig å være uteligger på gardermoen med alle sprøytenarkomanene. Jeg, Andrea og Ingrid mista flyet fra Oslo til Molde etter å ha ankommet Oslo. I helga var vi i Sverige med Monica, og det ble en morsom avlsuttning på ferden. Lang historie.
Så da ble en dag til med fravær. Great. Just what I need.

Ellers så skal jeg ha kjøretime I dag, og jeg skal på ungdomsrådsmøte. Og jeg får møte min kjære i tre kvarter. Jeg er heldig.


Se hvor fint et bilde jeg fant til prosjektet! Pappa presterte å spørre meg om deg var jeg som hadde tatt bilde av meg selv. Takk skal du ha.

(Som om jeg hadde stilt opp i BH.)

No comments: