Friday, November 21, 2008

Dette har skjedd

Siden fonten Riesling var gyldig, ville den ikke installeres på dataen min. Fy, Acer.


Rayo laget en oppmuntrings-paintbilde til meg siden jeg er så redd for slanger. (Legg merke til at han alltid signerer for å ha copyright på bildet i tilfelle det blir verdt millioner en dag.)



Simon er alltid like skjønn med brødposen i ene hånda og kaviaren/salamien/skinken sin i den andre.



Marte spiser polarrød og jeg misunner henne fælt der jeg sitter med kneipp.



Dag lærer oss å lage nettted...

...og som om ikke det er nok, så må vi skrive akkurat det samme som han.


Tastaturet mitt har det ikke godt om dagen og jeg er fullt klar over at det trenger en overhaling.


Jeg har fått alle kjøretimene mine utenom oppkjøringen... fordi jeg ikke rekker å lese på den stressende teorien.


1 comment:

Anonymous said...

Har savnet dere idag! En dag unten dere er ikke det samme som en dag med dere!

Har du lysst til å lese mer om MakeStyle og produktene deres? Jeg anbefaler deg: junesundet.blogg.no/1227306621_makestyle.html