Tuesday, September 23, 2008

Top 10

Nå har jeg samfunnsfag. Og jeg skal sette opp en liste.
Vi skulle sette opp en liste over de 10 viktigeste tingene i livene våre i rangert rekkefølge.

Jeg tenkte å skrive Jesus på nr. 1, men så fikk jeg vite at det var ting vi kunne kjøpe og ikke ord som venner og familie eller tro.
Så da kom Sko på 1.plass.
Eller, faktisk, nei, det var Mat som kom på 1.plass.
Det er litt viktig for å leve, for å si det sånn.


Benedicte trenger:

1.Mat
2.Sko


Det ble en lang liste, du.



Elllers så skal jeg på kjøretime igjen i dag. Det blir saker. Jeg skal råne igjennom storgata med klatrebegrepet og trekk og skyv. Normalbrems, ikke minst. Jeg skal rule busstoppene med mine stoppe - og starteskills, og nyte at det koster 1000 kr for 1 time og 30 min med intens kjøring. Livet er meg merkverdig.



Legger ved et bilde vi tok for ett år siden da Media hadde merket at Mac hadde webcamera med forskjellige funksjoner. (Som om vi ikke visste det fra før, liksom)

No comments: