Saturday, September 20, 2008

May I give you a problem?

Jeg har et luxusproblem.
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe fjellsko med høyt eller lavt skaft.

Jeg som ikke en gang går på fjellet.






Jeg har et luxusproblem.
Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe kakao på Narvesen med eller uten melk.


Jeg som ikke liker melk engang.






Jeg har et luxusproblem.
Jeg lurer på om jeg skal spille på pianoet oppe i stua eller nedi kjellerstua.


Jeg som ikke kan noter, da.





Jeg har et luxusproblem.
Jeg vet ikke om jeg skal betale Sverigeturen min cash eller kontant.


Jeg som ikke har nettbank.






Jeg har et luxusproblem.
Jeg vet ikke om jeg skal satse på Mac eller Pc ved neste laptopkjøp.


Jeg som ikke kan å opprette en administrator engang.













Jeg har et problem.

Jeg sitter å blogger på en lørdagskveld.











No comments: