Friday, September 12, 2008

Jærra

Dersom du spør, så er svaret NEI. Jeg har IKKE fått ånden over meg. Men jeg blogger likevel.

Nå har jeg gjort masse masse. Jeg har herlige tider med min kjære, klipt hull i buksa mi og snakket med Monica.
Jeg har spist chips (3mnd siden sist!!!!!!!!!!!!) og sovet mer enn jeg gjorde hele fjordåret tilsammen, likevel er det ikke godt nok.
Jeg har vaska ned hele kjellerstua, ikke shoppa så mye som vanlig og virkelig interessert meg innenfor utrykkshistorie.

Og nå skal jeg gjøre masse masse.
Lese til teorien, lese på leksa, skrive brev til Monica og bli en bedre tur-gåer og kokk. Jeg har litt av noen ambisjoner. Joda, ting skjer, og ting skal skje.

Livet er verdt å leve!


Dessuten fikk jeg en åpenbaring ved kjøkkenbordet her forleden kveld;
Gud er ikke noen, han er EN.
Saker!

No comments: