Sunday, July 13, 2008

They said what You said I shoul tell Her

nå hører jeg på radio norge og om den nye oversettelsen av bibelen som kommer i 2010. det er ikke sikkert at ordet helvetet kommer til å stå i denne versjonen. jeg vet ikke hva jeg skal tro.

ellers så vurderer jeg på skru på tven i kveld. det er jo aldri noe på den blikkboksen, så egentli ger det en dårlig ide. men jeg vet ikke.

i dag har jeg øvelseskjørt 6 mil med 4 ukrainere om bord. det var veldig interessant. jeg bad så det røyk så jeg skulle slippe å få den ukrainske mafiaen etter meg etter endt reise. det funket fett. om jeg skal ta den sjansen igjen vet jeg ikke.

sykebesøk er en finfin ting. jeg gav monica roser fra mamma sin rosebusk. de var veldig pene. men jeg tror de var full av lus. jeg vet ikke helt.


i morgen har jeg tidligvakt. også skal jeg kjøpe meg bikini så jeg slipper å gå i burka resten av sommern. om jeg i det hele tatt kommer til å bade i år, da. jeg vet ikke.


for å nevne det i forbifarta, (jeg hadde liksom bilde av den) så har jeg fått meg en yndlingskopp. den er lekker. den kostet 20 kr for mange mange år siden. jeg er imponert over å ikke ha greid å knust den, hvordan jeg har greid å unngå det. jeg vet ikke.

dessuten har jeg ikke brukt store bokstaver under dette innlegget. og jeg vet hvorfor. jeg orker ikke å trykke inn caps lock.

No comments: