Friday, May 23, 2008

Printer


Nå om dagen, føler jeg at jeg har ekstra stor grunn til å sparke i printeren
Sannheten er den at jeg er redd at vaktmesteren kommer til å merke det


Jeg har aldri greid å skrive ut noe fra Pcen min på skolen fordi jeg får ikke kontakt med printeren, og den skal jeg liksom finne på laffen, men jeg kommer meg ikke på laffen!!

Så nå har jeg plaget livet ut av Rayo og Robert, de stakkerne har måtte skrevet ut hele prosjektet mitt, og det hele resulterte i at jeg og Rayo kom for sent til gymtimen fordi det oppstod ENDA flere dataproblemer når jeg nesten hadde skrevet ut hele tingen, men så tok de aldri oppropet i gymtimen fordi vi hadde vikar så det var liksom ikke vits å stresse viste det seg da vi hadde stressa noe himmla.

Lyspunktet med hele opprøret var at vi ikke kom opp i skriftlig.
Også fikk jeg møte min kjære i 15 min før jeg skulel besko en halv verden.
(Bildet er mekket i Paint. Svein sier at det visstnok har blir laget utrolige ting i det programmet. Kan ikke skjønne hva han mener.)

No comments: