Friday, May 23, 2008

Mai Kai Lai Fai Slai Nai


Mai. Hvilken skjønn tid! Stressende måned! Alt skal skje! Men det hindrer ikke min mega-super-übre-smarte-klisterhjerne lære noe nytt. Bare se her:
Ikke alle kan å skrive den første linja i en av norges glad-sanger rett.
Eller med andre ord glemme at den eksisterer

Monica liker å ta bilder av seg selv


Det er ikke alltid konfirmanten som liker å bli tatt bilder av.
Noen ganger er det bestevennenne som dominerer


Å lage sin egen middag trenger ikke å være så ille


Å ta fjortisbilder av seg selv med et 4 megapixel kamera går aldri av moten


En mann som står på bussen og studerer sikekrhetsinformasjon
(Det at også han stod med et kamera og skulle ta bilder er ikke en unnskyldning, nei)

Jeg og min kjære har nå vært sammen i 4 mnd. Snakk om at tiden flyr




Enkelte modeller er så morsom å ta bilder av at dette ble et av de bildene som ble skarpe




17.maihimmler kan være truende, selv i Norge



Jeg og Monica har akkurat det vi trenger i hver våre vesker,
men dimensjonen er forskjellig
(Gjett hvem som er hvem sin)







...Og jeg har blitt gira på å blogge litt fordi jeg får inspirasjon fra andres blogger.
Takk, synd dere ikke vet hvem dere er fordi jeg er så elendig til å etterlate meg kommentarer.

3 comments:

Unknown said...

Trur du har den lilla veska æ; )

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

kjenne i deg rett så he du den store svarte, men men..

berre bra du blogger. berre kjekt det...

Klem

Benedicte said...

gjett igjen Tonje;)