Thursday, March 13, 2008

Deli De Herlig

Yayh!
Tomorrow!


Stikker du innom Indiska og sniker deg forbi reolene av smykker, klær, skjerf, hatter, sandaler, sko, vesker, gensrer, skjørt, bukser, shortser, tightser og kjoler finner du meg sikkert der.

Svinger du innom løvene på Stortinget vil du finne meg i photopossision.

Jaller du forbi Deli DeLuca ser du meg med en kald Frappuchino i hånden.

Sier du "hei" til meg på gata mens jeg romstrer i veska etter mobilen som ringer i en halv evighet, så er det ikke sikkert jeg greier å konsentre meg om å svare og lete samtidig, så det blir mer en stresstituasjon.

Prikker du meg på skuldra ved bussterminalen, kommer jeg garantert til å snu meg og bemerke at noe av det mest irriternede jeg vet er når folk prikker meg.

Kommer du innom Spekrum står jeg og smiler til Gaither som synger på scena.

Sitter du på banen opp til Sinsen kan du godt slå av en prat visst jeg ikek sitter med mobilen og ikke greier å konsentrere meg om å snakke og skrive samtidig, for det er jeg heller dårlig til.

Ser du innom Skopunkten, hvor jeg egentlig ikke burde bære, så finner du meg sikkert.

Svipper du oppom SAS så kan jeg slå en dårlig vits om at hotellet heter det samme som et flyseslkap.

Kommer du opp til slottet ser du meg stå stiv ved siden av en vakt og prøver febrilsk til å få han til å smile.

Går du forbi Plata finner du meg sikkert ikke.




Skal ikke du til Oslo til helgen, så har du akkurat lest noe som ikke er vesentlig for deg.


God påske!

1 comment:

Anonymous said...

Kan hende jeg skal inn til selve Oslo, men antageligvis så skal jeg nok bare kjøre gjennom Oslo med tog for å komme meg til Asker.

Og selv om jeg skulle drett inn til Oslo så tviler jeg på at jeg hadde møtt på deg.