Wednesday, February 27, 2008

Et lite tilbakeblikk

"Jeg ligger her og tenker på at i morgen er dagen fremtiden min skal være i boks.
Da skal det stå på skjermen hvor jeg skal dra, jeg skal trykke på taster, jeg skal kunne forutse de neste årene i livet mitt og vite at det er dette jeg vil gjøre her i livet, det er dette jeg er skapt til og det er dette jeg mestrer.
Og jeg vet ikke om jeg kan kalle det en god følelse.
Kanskje en blandet en.
Jeg har ikke helt kontroll over hva jeg vil eller hva jeg egentlig bør gjøre."


Denne teksten fant jeg i dag, og det er vel akkurat ett år siden jeg skrev det. Det ble skrevet dagen før jeg skulle søke meg inn på videregående, og jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, hvor jeg skulle til høsten og hva/hvordan/hvorfor/hvem jeg skulle bruke de tre neste årene i livet mitt på.


Også falt valget på media.

Hvor jeg STRORTRIVES.



Er det noe jeg har lært, så er det å stole på Gud. Tro meg, han leder.

1 comment:

Bjørg said...

Hei Benedicte!
Du skriver så bra!
Tusen takk for besøket på kontoret, kjempekjekt:)

Klem fra Bjørg